FANDOM

Hannah Montana Final Season DVD cover
Den fjerde og sidste sæson af tv-serien Hannah Montana (markedsført som Hannah Montana Forever) begyndte luftning på Disney Channel den 11. juli, 2010. [1] [2] Produktionen af sæsonen begyndte den 18. januar, 2010, [3] og sluttede den 14. maj 2010. [4] Det er den eneste sæson af serien, der blev filmet i high definition. [redigér] Også i denne sæson, bliver Mitchel Musso karakter Oliver Oken en tilbagevendende karakter, og er ikke længere i de vigtigste stemmer. I sæsonen, flytte Stewarts og Lilly til en ranch i Malibu. Senere på sæsonen, Miley endelig afslører for hele verden, at hun er Hannah Montana. Sæsonen sluttede den 16. januar 2011 (USA), 27 maj 2011 (Storbritannien og Irland).

Den fjerde og sidste sæson af serien blev udgivet på DVD den 8. marts 2011.

For sæson fire, blev åbningen kreditter fra sæson tre bruges sammen med nogle mindre ændringer. Navnene (ekskl. Mitchel Musso som hans karakter er blevet en tilbagevendende karakter) vises på en rullende telt, som du ville se på et teater, og byder på en anden skrifttype. Rækkefølgen skifter derefter til wide-screen episode klip, hvor kun sæson 4 episode clips er inkluderet. Den samme version af sangen "The Best of Both Worlds" fra Sæson 3 blev brugt, dog var en grøn screenet koncert-version bruges med Sæson 3 koncerten scenen til koncerten scener. Skaberne navne vises i den anden til sidste klip. En ny version af skiftet fra Miley til Hannah er featured i midten af temaet sang, som Miley beundrer et knus mellem hende og hendes far i et klip af Hannah Montana Forever. Ved afslutningen var de versioner af Hannah er "Shhh" og "grine" klip ændret til et klip i stedet for to separate klip.

Ad blocker interference detected!